Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien jouw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op.
Wat is cadeaubonnen.nl precies?
» cadeaubonnen.nl is hét online verkooppunt voor cadeaubonnen. Hiermee verzeker je de ontvanger van een prachtige belevenis. Van een uitgebreid diner tot een heerlijk boek voor op de bank! Alle toonaangevende cadeaukaarten van Nederland zijn op deze website vertegenwoordigd.
Hoe plaats ik een bestelling?
» Plaats de cadeaukaart met de door jou geselecteerde waarde in jouw winkelmandje. Hierna kun je nog kiezen voor extra's zoals een themaverpakking (vanaf 0,99 euro) of een fles wijn (vanaf 9,95 euro). Ook kun je er voor kiezen de cadeaukaart rechtstreeks naar de ontvanger te verzenden. Wij geven je ook de mogelijkheid een persoonlijke boodschap te laten bijvoegen (tegen bijbetaling van 0,50 euro). Betalen kun je direct via jouw eigen bank met iDeal. Je kunt ook de afleverdag van jouw keuze doorgeven. Na afronding van de betaling krijg je een bestelbevestiging per e-mail. Klopt hier iets niet? Neem dan contact op.
Ik heb een klacht of vraag over mijn bestelling
» cadeaubonnen.nl is dé online verkoper van cadeaukaarten. Wij helpen je dan ook graag bij het plaatsen van jouw bestelling. Mocht je een klacht hebben over een besteld product of over onze dienstverlening maak dan gebruik van het contactformulier of mail jouw bericht naar info@cadeaubonnen.nl. Je krijgt van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (zie http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Kaarthouders met specifieke vragen omtrent bestedingsmogelijkheden verwijzen wij door naar de eigen klantenservice van de desbetreffende cadeaukaart. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
In welke waarden zijn de Cadeaubonnen verkrijgbaar?
» Je kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 10,00 tot maximaal € 150,00.
Hoe lang zijn de Cadeaubonnen geldig?
» Onze Cadeaubonnen hebben een geldigheid van 1 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld.
Op mijn factuur staat geen btw, klopt dat?
» Dat klopt. Over cadeaukaarten wordt geen btw geheven (vrijgesteld).
Hoe kan ik de Cadeaubon betalen?
» Je kunt jouw Cadeaubon betalen via iDEAL en creditcard. Zakelijke klanten kunnen per factuur bestellen.
Wat is de levertijd van de Cadeaubon?
» Wanneer jouw bestelling op werkdagen vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt deze de volgende dag bezorgd. PostNL levert niet op zondag en maandag.
Kan ik de Cadeaubon ook per e-mail ontvangen?
» Nee. Onze Cadeaubonnen worden fysiek in een luxe verpakking geleverd.
Wat zijn de verzendkosten?
» Wanneer je een Cadeaubon bestelt, betaal je € 1,95 verzend- en administratiekosten. Bij bestellingen boven € 300 komt er € 8,60 bij voor aangetekende verzending. Jouw bestelling kan door de brievenbus.
Moet ik betalen voor de verpakking?
» Jow cadeaukaart wordt standaard in een vouwverpakking geleverd. Voor €1,50 extra kun je jouw cadeau extra cachet geven door te kiezen voor een themaverpakking.
Kan ik een persoonlijke boodschap bijvoegen?
» Voor €0,50 extra voegen wij een persoonlijke boodschap toe. Kies voor deze optie in het bestelproces.
Ik probeer een Cadeaubon te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?
» Neem contact op met onze klantenservice via info@cadeaubonnen.nl of 020 261 2878. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!
Ik wil mijn Cadeaubon graag nog persoonlijker maken. Is dit mogelijk?
» Je kunt een eigen foto op de kaart laten printen of een bedrijfslogo laten plaatsen. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op voor alle mogelijkheden en ideeën! Dit kan via info@cadeaubonnen.nl of 020 261 2878
Kan ik ook een latere leverdatum doorgeven?
» Dit kun je aangeven in het bestelproces.
Garantie en non-conformiteit
» cadeaubonnen.nl staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Beantwoord het product niet aan de verwachtingen die je mocht hebben of heb je een verkeerd product geleverd gekregen? Neem dan zo snel mogelijk contact op.
Is jouw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het info@cadeaubonnen.nl. Wij zullen jouw vraag dan zo snel mogelijk in behandeling nemen.